Powered By Blogger

czwartek, 23 grudnia 2010

Tak się czują bezdomne porzucone zwierzęta!!!

Nie powinniśmy oddawać psy na śmietnik czy coś w tym rodzaju i w ogóle dotyczy to każdych zwierząt małpek,kotów,psów i wiele innych!!! Ludzie robią wielką krzywdę zwierzęciu przy handlu nimi. Zwierzątko powinno mieć swoje środowisko naturalne lub mieszkać pod dobrym dachem . Przecież są też specjalne ośrodki adopcyjne dla zwierząt! Bądźmy lepsi ! to co robią ludzie dla zwierząt ...............tą krzywdę................... z wielkim bólem serca jest mi to pisać

4 komentarze:

  1. ojej przykro mi,że tak kończą zwierzęta,ale do rzeczy cały czas ściągasz odemnie tematy jestes pojebana,co jeszcze wymyślisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niepatrzyłam na twój blog od tygodnia więc się ode mnie odwal ŚWIRRUSKO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty nie pozwalaj sobie zadużo jestem od ciebie starsza więc spierdalaj!!

    OdpowiedzUsuń
  4. sama sobie nie pozwalaj za dużo! PRZEKLINACZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń